martes, 5 de octubre de 2010

Debat sobre el quart cinturó

Volem fer un comentari sobre el quart cinturó.

Hem llegit el text de l'Avui hi hem arribat a aquesta conclusió:
Aquest text és coherent ja que primer fa una introducció per tal de que la gent sàpiga de que parlem i les diverses propostes que hi ha. Seguidament ens mostra els fets i les conseqüències de cada proposta, i finalment una conclusió.
 
Quart Cinturó, quatre traçats.
El Pla Territorial Metropolità desvela les alternatives. ERC i ICV defensen traçats de mínims.
 El govern ha aprovat un pla per traçar 4 carrils de bicicleta en territori metropolità
Aquest pla, que es va aprovar després de quatre anys de discussions entre els socis de govern. al carril bici que proposa Iniciativa, mai trenta quilòmetres de carretera havien donat per a tantes discussions, debats, informes i contrainformes.
 
Conscient que tot plegat podria suposar una taca en el seu bon expedient com a titular d’Obres Públiques, el conseller Nadal vol tancar la legislatura deixant el traçat definitiu com a herència per al seu successor o per tenir les mans lliures per executar-lo si conserva el càrrec.
 
La quarta alternativa, en canvi, sí que compta amb un estudi que n’avala la viabilitat, tant pel que fa al traçat com a la capacitat. Es tracta d’un recorregut dibuixat per un grup d’enginyers encapçalats per Manuel Herce per encàrrec del departament d’Obres Públiques. És menys agressiu que el de Foment perquè s’acosta més a les trames urbanes. Aquest traçat també millora la connectivitat amb els polígons que hi ha a la zona i permet el pas de trànsits de llarg recorregut provinents de la C-17 o la C-58.  

1 comentario:

  1. Heu tallat i enganxat trossos de la notícia. I ho havíeu de dir amb les vostres paraules.

    ResponderEliminar